RETOUR BELEID

Uiteraard mag je rustig over jouw aankoop nadenken. Je kunt jouw bestelling aan ons terugsturen of op ons vestigingsadres terugbrengen. Meld de retourzending aan via info@losleales.nl of via Whatsapp 0638637800.
Vermeld jouw naam, het ordernummer en het product dat jij wenst terug te sturen. Wij zenden jou vervolgens instructies voor het retourneren.

 

Let er wel op dat jouw retourzending voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Retourneren kan tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Cosmetische artikelen en ondergoed kunnen enkel in verzegelde staat en
    ongeopend worden geretourneerd. Kleding bevat de aangehechte prijskaartjes en is niet gedragen of gewassen.
  • Stuur jouw producten retour in een ongeschonden verpakking (het liefst de originele verzenddoos).
  • Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retour te weigeren of de schade te verrekenen.
  • Wanneer je je gehele bestelling retourneert verzoeken wij je ook het cadeau bij aankoop terug te sturen. Zo niet, verrekenen wij het aankoopbedrag van het cadeau bij aankoop met het te retourneren bedrag.
  • De volgende producten kun je niet retourneren: sieraden, (digitale) Los Leales giftcard en gepersonaliseerde producten.

Tip: bewaar altijd het verzendbewijs van jouw retour totdat jouw retournering volledig is verwerkt.

Wil je liever jouw product ruilen? Vertel dit ons bij de melding van jouw retourzending.

 

Nadat jouw retourzending bij ons is bezorgd, storten wij zo snel mogelijk het
aankoopbedrag terug via jouw oorspronkelijke betaalmethode. Na ontvangst kan het tot uiterlijk 14 dagen duren voordat we jouw terugbetaling volledig hebben verwerkt.
Mocht het aankoopbedrag na deze periode nog steeds niet op je rekening staan, helpen we je graag verder aan de hand van jouw ordernummer en verzendbewijs.

 

Op jouw geleverde producten gelden de Algemene Voorwaarden. Je kunt ook
retourneren via het herroepingsrecht. Je kunt daarbij gebruik maken van het
modelformulier herroepingsrecht zoals opgenomen in bijlage I van de Algemene
Voorwaarden.

BETALEN 

Betalen maken we graag zo makkelijk mogelijk voor je. Met de volgende betaalmethoden kun je jouw bestelling veilig afronden:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Klarna Betaal Later: met Klarna betaal je 30 dagen na het plaatsen van jouw bestelling
  • PayPal: met het gemak van jouw PayPal account
  • Creditcard: met jouw VISA (inclusief One4All), Mastercard of American Express
  • Automatisch incasso: verleen een SEPA machtiging voor automatisch incasso

 

Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst, zie je meestal dat het aankoopbedrag direct van je rekening is afgeschreven. Is er iets onduidelijk, kijk dan welke situatie je herkent:

Aankoopbedrag niet afgeschreven.
In dat geval is er iets misgegaan met de verwerking van jouw betaling. Je kunt met een gerust hart een nieuwe bestelling plaatsen.

Bestelling betaald, maar geen bestelbevestiging ontvangen.
Jouw bestelbevestiging ontvang je meestal binnen een uur na het plaatsen van je bestelling. We raden je aan ook nog even na te kijken of deze in je spam folder terecht is gekomen. Uiteraard helpen we je graag als je deze niet ontvangen hebt.

 

Mocht het niet lukken om voor je bestelling te betalen, kun je proberen je winkelmandje te legen en hierna je cookies te verwijderen (instructies hiervoor verschillen per browser en kun je gemakkelijk vinden via een zoekmachine als Google). Na het verwijderen van je cookies lukt het meestal om je bestelling alsnog af te ronden.

Tip: probeer ook eens een andere browser of een ander apparaat wanneer het niet lukt om te betalen.

 

Je kunt bij ons achteraf betalen met Klarna, hiermee bestel je eenvoudig en betaal tot 30 dagen later. Wel zo makkelijk om te kunnen betalen wanneer het jou goed uitkomt. Stuur je binnen de betaaltermijn (een deel van) je bestelling naar ons terug, dan wordt jouw factuur automatisch aangepast.

Tip: voor sommige vragen kun je beter rechtstreeks contact opnemen met Klarna. Bijvoorbeeld wanneer Klarna jouw gegevens niet accepteert of wanneer je je betaling wilt uitstellen. 

 

We versturen je factuur digitaal. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging met een overzicht van jouw keuze. De factuur sturen we digitaal mee wanneer je pakket naar je onderweg is, de link naar de factuur vind je dan in de e-mail met jouw track & trace-code.

In jouw besteldoos vind je een pakbon maar geen factuur. Je kunt dus met een gerust hart een online bestelling plaatsen om iemand met onze heerlijke producten te verrassen.

BEZORGEN

We houden je op de hoogte van de status van je bestelling. Per e-mail ontvang je de volgende updates:

  • Binnen een uur ontvang je een bestelbevestiging en gaan we direct voor je aan de slag.
  • Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je van ons een track & trace code waarmee je de verzend status in de gaten kunt houden bij onze bezorgpartners.
  • Nadat jouw bestelling is bezorgd, ontvang je ook hiervan een bevestiging.

 

We bezorgen jouw bestelling vanaf € 80,00 gratis. Voor bestellingen binnen Nederland tot en met € 30,00 betaal je €4,95 verzendkosten. Voor bestellingen binnen Nederland tot € 80,00 betaal je € 3,95 verzendkosten. Sluit je een abonnement af? Dan wordt jouw bestelling standaard gratis bezorgd.

 

Jouw bestelling kun je op een thuisadres laten bezorgen. We werken samen met PostNL. Uiteraard laten we je weten wanneer je bestelling onderweg is, je ontvangt dan een e-mail met jouw track & trace code. Vanaf dat punt is het handig om deze te volgen via onze bezorgpartner, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.
Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track & trace code in de gaten.

 

Als een besteld product niet op voorraad is storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren.

Als we het druk hebben, passen we onze bezorgtijden soms aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren. Op officiële feestdagen bezorgen we niet.

♡ Ontdek hier de heerlijkste geuren van Los Leales.

Be loyal, shine bright and smell like a royal.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor het laatste Los Leales nieuws en ontvang exclusieve aanbiedingen. Los Leales gebruikt je persoonlijke gegevens zoals beschreven in ons Privacybeleid.

aanmelden